BLOCAJUL DE PE DN7 SI CALDURA ITI IA MINTILE!

8 răspunsuri to “BLOCAJUL DE PE DN7 SI CALDURA ITI IA MINTILE!”

  1. casablanca Says:

    vorba lui Arsinel,….nu e bine sa ai masina….

  2. ma_vreau_inapoi Says:

    Eram si eu pe-acolo atunci :))

  3. Doru Nica Says:

    hmm… oare unde erai…?

  4. strongvaleriana Says:

    eu vad acolo un om ce-si manifesta detasarea vizavi de perceptia comuna a porcariei in care ne balacim ! 😀

  5. laura Says:

    si eu era sa ajung pe capota masinii si sa urluuuuu cand am intrat in Romania,apoi …TOT drumul,pana la Buzau 😀

  6. simonik Says:

    cand mergi cu masina prea mult……… mai trebuie sa faci si o sedinta foto ,ca de….. de plictiseala:))

  7. georgeta Says:

    la asemenea trafic…nimic nu mi se mai pare ciudat.

  8. anyela Says:

    treb sa faci haz de necaz,nu?

Lasă un comentariu